Home » Over ons

Over ons

Caravanservice Ouwerkerk is een kleinschalig caravan- en camper servicebedrijf op het Zeeuwse Schouwen-Duiveland en heeft ook een (web)shop.

Het bedrijf is begonnen in het jaar 2000 in Oosterland en sinds oktober 2009 gehuisvest in het buitengebied van Ouwerkerk. Daarmee is de caravanservice, zeker voor caravans en campers, beter bereikbaar geworden en heeft het zich nog meer toegelegd op onderhoud, reparatie en schadeherstel. Mét BOVAG garantie.

Deze BOVAG service richt zich op caravans, camper-opbouw, vouwwagens en aanhangwagens. Daarbij is Caravanservice Ouwerkerk ook hét adres voor de op- en inbouw van accessoires.

Naast onderhoud en reparatie, heeft Caravanservice Ouwerkerk ook een fijne kampeershop met een groot assortiment accessoires, onderdelen en kampeerartikelen. Deze worden tevens verzonden via de webshop. Voor 15.00 u besteld, dezelfde dag verzonden!

Caravanservice Ouwerkerk: persoonlijk en betrokken met de zekerheid van BOVAG

Wij staan voor u klaar! Johan en Anita Verhoek

johan

Inloggen

Registreren

Wachtwoord opnieuw instellen

Vul je gebruikersnaam of e-mail adres in. Je ontvangt dan een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen via de e-mail.