Verzenden en ontvangen
Home » Webshop » Verzending & levering

Verzending & levering

Levertijd, m.u.v. periodes van sluiting.

Artikelen die voor 15.00 uur zijn besteld en betaald, worden (indien voorradig) nog dezelfde dag verstuurd, zodat u ze, in Nederland, vrijwel altijd de volgende dag in huis heeft. PostNL bezorgt pakketten binnen Nederland van maandag tot en met zaterdag. Brievenbus-pakjes en post worden niet op maandag bezorgd. Indien er één of meerdere artikelen van een bestelling niet voorradig zijn, word de bestelling pas verzonden als deze compleet is. Minimum bestelbedrag is €10,-

U kunt uw pakketje (m.u.v. brievenbusverzending) volgen met Track & Trace van PostNL. Woont u in het buitenland en heeft u geen Track & Trace resultaat gevonden? In veel gevallen is uw zending gewoon onderweg. PostNL is voor de Track & Trace-gegevens afhankelijk van gegevensuitwisseling met internationale partners. Zij zijn niet altijd in staat om de bijbehorende Track & Trace-gegevens (tijdig) door te geven.
Houd u er rekening mee dat pakketjes naar het buitenland altijd lang onderweg zijn.

Bezorglocaties

Wij bezorgen in Nederland en Europa zone 1: België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Spanje en Zweden.
M.u.v. Engeland, het is op dit moment niet mogelijk brievenpost of pakketjes naar Engeland te verzenden i.v.m. Brexit.

Verzendkosten

Vanaf € 75,- zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis. Bij bestellingen lager dan € 75,- (of buiten Nederland) worden de verzendkosten automatisch voor u berekend op de afrekenpagina; afgestemd op de afmetingen en het gewicht van uw bestelling en de bestemming.

Nederland brievenbusverzending (vanaf € 75,- is dit gratis):

GewichtPrijs
t/m 20 g€ 1,01
t/m 50 g€ 2,02
t/m 100 g€ 3,03
t/m 350 g€ 4,04
t/m 2 kg€ 4,55

Nederland pakketverzending (vanaf € 75,- is dit gratis):

GewichtFormaat (max.)Prijs
< 10 kg100 x 50 x 50 cm€ 6,95
10-30 kg175 x 78 x 58 cm€ 13,20

De verzendkosten- en tijden van pakketten naar Europa zone 1 kunt u vinden op www.postnl/tarieven.

Bent u nog iets vergeten te bestellen? U kunt, zolang uw bestelling nog niet is verzonden, binnen NL en BE producten bijbestellen. Plaats daartoe de extra producten die u wilt bijbestellen in de winkelwagen en selecteer bij het afrekenen onder verzendwijze voor de optie “Mee verzenden met eerdere bestelling” en wij voegen uw bestellingen samen. Er worden dan geen extra verzendkosten berekend.
Deze mogelijkheid is er alleen bij pakketverzending, niet bij brievenbuspost.

Afhalen

U kunt de artikelen die u in de webshop bestelt ook afhalen. Kies bij het afrekenen voor ‘Afhalen in de winkel’ en er worden geen verzendkosten berekend.

De volgende artikelen kunnen wij niet verzenden en dient u sowieso af te halen in de winkel (dit staat tevens aangegeven bij het product in de webshop):

• Alle Heki en Remis dakluiken
  • Accu’s
  • Cadac skottels
  • Elektrische koelboxen
  • Fietsendragers
  • Gasflessen/-vullingen
  • Kampeermeubels (m.u.v. kussentjes en bijzettafels/bladen)
  • Movers

De fysieke winkel en afhaallocatie:

Caravanservice Ouwerkerk
Middenweg 21