Webshop
Gratis verzending vanaf € 75 - Voor 15.00 besteld, dezelfde dag verzonden
Home » Webshop

Webshop

Caravanservice Ouwerkerk heeft een groot assortiment accessoires en onderdelen voor alle merken caravans. Zoals breedtelampjes, deurvangers, kranen, pompjes. raamuitzetters, gordijnrunners en onderdelen voor kachel, koelkast en toilet.

Naast producten voor de caravan verkopen we ook kampeerartikelen, om uw verblijf op de camping zo aangenaam mogelijk te maken. U vind bij ons een kampeerassortiment voor de tent- en de caravan-kampeerder. Tenstok-onderdelen, haringen, scheerlijnen, grondzeil en voortenttapijt. Slaapzakken, luchtbedden en pompen. Maar ook; serviesgoed, pannen en elektrische huishoudelijke apparaten. Deze zijn laag in wattage, zodat u ze zonder problemen op de camping kunt gebruiken.

Ook voor winterkamperen bieden we uitkomst, met bijverwarming op gas en elektra. Eveneens laag in wattage en veilig te gebruiken op de camping. Speciaal voor de mooie zomerdagen: koelboxen op 12V en 230V. En denk ook aan kampeeraccessoires tegen insecten: vliegenhorren, kattenstaarten en plisséhordeuren.

Daarnaast vind u bij ons ook caravanmovers, luifelboxen, tenten, serviceluik, dakluiken, fietsendragers en zonnepanelen. Merken die wij verkopen zijn o.a. Reich, Dorema, Thetford, Fiamma, Thule en Dometic.

De meeste artikelen kunnen via de webshop worden verzonden. De grote artikelen kunt u alleen in onze shop in Ouwerkerk afhalen. Als u een caravan- of kampeerartikel niet in onze webshop kunt vinden, kunt u altijd contact met ons opnemen. Dan kunnen we het misschien voor u bestellen.

Wij streven ernaar om alle artikelen die op voorraad en vóór 15.00 uur besteld zijn, dezelfde dag nog te verzenden, zodat u uw bestelling vaak de volgende dag al in huis heeft.