Webshop

Op aanvraag

Categorie:

Beschrijving

Met de caravanmover manoeuvreert u, met een afstandsbediening, moeiteloos uw caravan naar waar u maar wilt. Bij u thuis op de oprit, in de caravanstalling, of op een moeilijk bereikbare kampeerplaats. Ook oneffen of steil terrein is voor de mover geen probleem.

Het aanbod van movers is erg groot, de prijzen en kwaliteit lopen sterk uiteen. Caravanservice Ouwerkerk biedt bij voorkeur caravanmovers aan waar zij zelf goede ervaringen mee heeft, vooral wat betreft de service en garantie. Caravanservice Ouwerkerk levert en monteert daarom de movers van Reich.

• Easydriver Basic, de handmatige begeleider tegen een instapprijs
  • Easydriver Activ, de handmatige krachtpatser
  • Easydriver Pro, voor volautomatisch rangeren
  • Easydriver Infinity, de nieuwste sterke volautomaat

Voor het 12V systeem is er de standaard accu. Maar ook de lichtgewicht Enduro accu/lader.

Movers kunt u door ons laten monteren of afhalen voor zelfmontage. Ze worden niet verzonden.

Prijs op aanvraag
Wilt u meer informatie over het inbouwen van een caravanmover of over de accu of Enduro LI 1220?
Bel ons of maak gebruik van ons contactformulier. Voor persoonlijke uitleg; kom bij ons langs in Ouwerkerk. We vertellen u er graag meer over.